Weekend.

Fredagskväll och soffpotatis.
I helgen blir de inget fiske. Av någon anledning känns det skönt. Ibland behöver man få längta lite.
Fast, som Ante skulle sagt "De gör man ju för fan i veckodagarna" och visst, de gör man ju. Men lämnar man walkover en helg är man dubbelt så taggad till nästa fisketur.
Jag gjorde bort mig och tog hem vättern-lådan, jaa.. en sån är för övrigt införskaffad. Men som sagt, när jag satt i köket och riggade om mina små söta wobblers från två trekrokar till endast en fast med lekande mellan fjäderringarna blev ja grymt sugen. De kändes ni vet som sådär kvällen innan man ska åka iväg. Man fixar och trixar med det sista för att vara på topp. Så kan de vara..

Hörs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0