Semesterfiske.

Har varit en vecka nere på landstället nu och kom just hem till stan ! Det har varit riktigt skönt att bara koppla av, käkat gott och umgåtts med familj och vänner. Fiske vet ni att jag har hunnit med. Har mobil-bloggat lite som ni kanske har läst. Men just att fiska i semestertider kan vara både frustrerande och skönt. Det gäller bara att lägga det stenhårda nöt & seriösa fisket åt sidan en stund. Och bara njuta av smågäddor och frossande abborrar.
Någon gös har vi inte ens försökt hitta än. Tror inte att det är så givande heller då kaggebos skärgård ligger ganska långt ut i kustbandet och salthalten nog är lite för hög för gösens tycke. Men man vet ju aldrig. Jag har mina aningar om var man skulle försöka isf ! Men men.. jag tänkte inte skriva så mycket utan mer ge er en riktigt semesterbild. Det var Jenny som fotade mig och Conny när vi gick runt längs ön och fiskade snipor med lätta grejor. Hur kul som helst !

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0