Premiären igår var något i det kallaste la...

img_0691 (MMS)

Premiären igår var något i det kallaste laget. Innan solen hann upp över hustaken var det så kallt att jag höll på att skita i det och åka hem. Fisket startade grymt trögt också och det gjorde det inte varmare. Men tempen steg i takt med att timmarna gick. Vi såg ett par fiskar håvas och returneras. Sen sög det till i mitt spö och jag fick värma mig med en rolig drill.. Upp kom en liten pigg, otroligt fin 2kilos havsöring. Efter ett snabbt kort fick den simma hem igen. Sen hände det inte så mycket på ett par timmar.. Men vid 1-2tiden kom det igång lite igen, jag landade och släppte tillbaka en icke godkänd och Ante fick en i samma sice. Några hugg och en tappad fisk fick avsluta den här premiären. Konstigt nog fick Chrille ingen fisk ? Märkligt. Han brukar ju få fisk på löpande band. Kanske har vårat tjat om hans tur någon dålig inverkan.. På återseende! / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0