Fisket i helgen var ingen succé, jag Conny...

img_0800 (MMS)

Fisket i helgen var ingen succé, jag Conny och matsa harvade konstant hela lördagen utan framgång. Inte en gädda fick syna insidan av båten, men det var skönt.. Våren är här och välkommen. MEN heter man Joakim så är varje avslutat fiskepass början på nästa. Hann med en sväng idag efter jobbet ihop med en gammal kamrat, Peter. Vi körde igång utan fisk men hittade sedan fisk i en liten vik. En stor gädda missade Peters bandit-tail.. Så vi ankrade upp och började nöta. Tillslut petade jag upp årets 2 första spinn gäddor. Inga stora men en liten kvist killar den också! Vi hörs / J


Kommentarer
Postat av: Pelle

Jaha Ja !! jag tyckte väl att det var din båt jag såg åka förbi när jag skulle hem från jobbet. Glöm inte dina nya kamrater i team Pikehunt vi är alltid redo för lite fiske

2011-04-06 @ 11:08:28
URL: http://teampikehunt.blogg.se/
Postat av: Erik

Härligt med fisk i öppet vatten! Jag vill faan fiska varje dag nu känner jag. Hur ser det ut med Kaggebo?

2011-04-06 @ 12:52:23
URL: http://teampikehunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0