Senaste tiden i bilder..


tre snuZk beställda av företaget Goodtech.

En ny modell som Dennis har fått som specialbete. Det visade sig vara en killer och kommer att fortsätta tillverkas. Dennis tog 5 gäddor på den i fredags. "Raider- Rainbow"


Vårvädret värmer ju skönt..
Här gjorde jag en liten paus och tänkte uppdatera senare, men då krascha våran dator och jag har inte längre tillgång till mina bilder. Men jag kastar upp dessa bilder ändå och kan snabbt summera helgen med att ja, vi har fiskat, ja vi har fått fisk. Inga bamsingar med en toppfisk för mig på fem kilo. Vi hade ett sightseeing fiske i fredags i en grund vik med massvis av gädda. Dock högg inte alla som vi hade hoppats på, speciellt en grämde oss.. den var en stor gädda som följde dennis raider men vek av i sista stund. Ett PB hade den betytt !
well well, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0