Jag och farsan han med lite fiske nere på ...

img_0685 (MMS)

Jag och farsan han med lite fiske nere på landet idag efter att vi lastat in nya kyl/frysen osv. Vi köre bara någon timme eller två men vi hann att drilla båda två. En fint formad liten snipa klippte en av mina mörtar medans vi pimplade borre. Farsan fick en abborre och missade en vid iskanten.. Inte direkt någon action men de var en riktigt fin dag ! Vintern är bra härlig ibland. Men våren får nog komma snart.. Är sugen på att sjösätta nu ! Mvh, J


Kommentarer
Postat av: Max

Tjeena, Detta har inget med detta inlägg att göra, men… går det bra för dig om jag har din bloggadress på min blogg? :-)



Mvh/ Max

2011-02-13 @ 21:03:04
URL: http://ninja-fisk.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0