Att stjäla en idé..

Att stjäla en idé, det är något folk inte ofta uppskattar.
Men när det handlar om att göra en fiskeblogg,
aah.. det kommer säkert uppskattas ändå.


Som folk säkert redan förstår kommer denna sida uppdateras om inte dagligen men
 några dagar i veckan om fiske och allt det runt om. Fisketurer kommer summeras,
tankar och funderingar kommer att delas och bilder kommer publiceras.
Just nu är man ju i stadiet där man inte känner sig
så hemma med bloggandet men det är nog något man kommer in i.
Att formulera sig på ett kul och intressant vis är nog något man också lär sig.
Man är ju plåtslagare av en anleding.
Jag tog alltså den korta vägen och hoppade journalist högskolan
vilket innebär att Jan Guillou mfl ligger steget före.
Själva bloggen kommer att fin putsas till en mer fiskevänlig miljö framöver.




                                                                                                                        / Joakim Söderholm


Kommentarer
Postat av: Bauer

Såja :) Kan redan nu säga att på Lördag kommer du få skriva ett inlägg om segern & om mitt nya PB jag tar då! mohaha

2009-10-19 @ 21:53:39
Postat av: Tony

Hej Jocke!

Kul att det ska bli en fiskeblogg.

Jag går fortfarande och väntar på alla de där gösarna som du skulle komma hit med!

2009-10-20 @ 11:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0