Vårvärme.

Idag blev det till och med jobb i bar över. Så jävla skönt. Men, att hålla koncentrationen på jobbet var svårt.
Allt jag tänkte på var fiske. Gädda, gös och tro de eller ej havsöring. Blev ruskigt sugen på att traila några mil söder ut mot gryt. För att testa lite lätt spinnfiske. Inte lätt som i enkelt. Utan lätt som i "inte så tunga prylar".
Vore kul att se om man kan lura någon öring. Ett fiske jag aldrig egentligen testat.. Men vi får se. Först och främst ska jag testa ekolodet så allt är som det ska. Fixade kablarna osv idag så vi får se om det ÄR fel på kabeln eller om det bara var riktigt vajsigt.

Helgen.. och tankar om den: med gäddpirr i magen blir det bråviken. Stegeborg är som jag skrev i det tidigare inlägget alldeles för grumligt. Var ute med Bauer och rekade idag efter jobbet. Vikarna är så gott som helt öppna nu. Bara lite tunt tunt modd kvar på sina ställen.
 

/j

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kan du inte tänka lite på mig också once in a while. :) inte bara fiske.

2010-04-15 @ 12:16:03
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0