Tävlingsdagarna närmar sig..

Är faktiskt riktigt sugen nu på att få landa nere i västervik, pillar med utrustningen, ta en öl och smida planer.
Jag tog mig lite tid och tillverkade två rostfria spöhållare idag då jag kände att spöhållare kan man inte få för mkt av! Så jag kapade rostfria rör i 30cm längder, sen svetsade jag fast en platta på röret som ja sedan förborrade och gängade. Sen skrotade jag fran två st pulpit fästen som ja använde. Här är det färdiga resultatet:

         
                   Riktigt snyggt om ni frågar mig ;)


Kommentarer
Postat av: Perra

Lycka till!

Nu är det dags att visa vad du kan.



/Perra

2010-10-22 @ 12:12:10
URL: http://rumpekrafs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0