Flyttlass

I lördags gick flyttlasset till ny adress. Vilket har inneburit en lång fiskelös helg. Så nu längtar jag apa tills nästa helg då båten ska pillas i drickat. Taggad till tårna är jag för att säga det rakt ut. Har på grund av allt flytt-stök heller inte kunnat pyssla med några beten och kommer inte hinna det denna vecka heller tyvär. Men så fort vi är "klara" här hemma ska jag köra järnet. Har några orders att göra klart bland annat.

Imorn skickas även de tailar som ska upp till tävlingen King of Mälaren i en vad jag har förstått mälarhet färg.
Har ju inte fiskat där själv så jag har fått kika runt lite och hoppas att jag fattat rätt. Conny tyckte dom var glödheta och han har ju aldrig fel vad det gäller färg.




En kort uppdatering fick det bli. Ska kika på tv nu och tänka på fiske samtidigt. G-natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0